13. novembar 2017.

Beth Hart
Texas Flood
11. novembar 2017.
Hala sportova Novi Beograd

U okviru turneje na kojoj promoviše svoj aktuelni album „Fire On The Floor“, Beth Hart, trenutno jedna od najboljih bluz/rok pevačica, prvi put u karijeri posetitila je Beograd.

Američka bluz rokerka Beth Hart nas je oduševila kako svojom saradnjom sa čuvenim bluz gitaristom Joe Bonamassom na albumima "Don't Explain", "Seesaw" i "Live in Amsterdam", tako i svojim solo albumima. U periodu od 1996. godine pa do danas, objavila ih je tačno deset.

Uoči njenog prvog nastupa vladalo je veliko interesovanje publike u Srbiji što se najbolje videlo na ulazu u Halu sportova, gde je bila poprilična gužva. Veštim manevrom (hvala Ljiljana!) uspeo sam da se domognem partera i odgledam predgrupu, Texas Flood, veterane naše blues rock scene, predvodjene gitaristom Nenadom Zlatanovićem (Mr Swagger). 40 minutni nastup je zagrejao prisutne, a za to su zaslužne pesme "Up and Down", obrada Hendrixove "Crosstown Traffic" i "Burning Down the Street". Trba istaći i specijanog gosta, Dragoljuba Crnčevića - Crnketa u numeri "Sisters of Mercy", što je bio pravi pogodak grupe Texas Flood.

Posle njihovog nastupa nastala je podugačka pauza da bi se u 12 minuta do 22 časa, na bini pojavila prateća grupa Beth Hart. Bend je počeo da svira i začuo sam njen glas!!! Nisam je video na bini pa sam se osvrnuo oko sebe i video je u publici gde je pevala iz sveg glasa. Polako se probijala preko tribina, pozdravljajući se sa publikom, pa dole kroz parter, i onda se popela na binu.

Visoka žena, voluminoznog i atraktivnog izgleda, u oranž haljini i štiklama i kose vezane u konjski rep odmah je oduševila publiku svojim stasom ali i glasom!
Iako nisam sumnjao u njene kvalitete, Beth me je oduševila već na samom početku. Tetovaža na desnom ramenu je upotpunila odličan prvi utisak. A onda su krenule pesme, većinom sa novog albuma "Fire On the Floor" ("Jazzman", "Mama This One's For You", "Spiders In My Bed", "Leave the Light On") ali i odlične obrade klasika" A Change Is Gonna Come" (Sam Cooke) i "I'd Rather Be Blind" (Etta James).

Ne znam tačno kako to da objasnim, ali mene je ona očarala odličnim i snažnim glasom, melodioznošću, profesionalizmom ali i svima vidljivom činjenicom da je uživala u svakom momentu koncerta. To se videlo kada je svirala klavir i pevala pesme koje je snimila sa Joe Bonamassom, kada je izvodila svoje veoma lične kompozicije, kada je prešla na akustičnu gitaru i sa svojim gitaristom izvela odličan akustični set. Beth Hart je bila živa, nezaustavljiva bujica pozitivne energije, izvor svačije fascinacije i oduševljenja. Vrhunac koncerta bile su njene pesme koje je izvodila na klaviru, bez pratnje. Zavodila je publiku ali joj se i predavala. Ispunjavala je i pojedine želje pa je izvela i neke pesme koje retko kad izvodi.

Žovijalna, puna priča uz svaku pesmu, priča o njenim roditeljima, životu, bivšim ljubavima, bila je razoružavajuće iskrena a to je publika znala da ceni.
Njen koncert je već ušao u drugi sat a ona je i dalje isporučivala neviđenu energiju. Beth je maestralno završila svoj 130 minuta dug nastup.
Razdragana i nasmejana publika bila je zadovoljna predivnim muzičkim iskustvom koje je obojilo ovo veče, što nije baš tako čest slučaj u našoj sumornoj zemlji Srbiji.